DigiD // Amerikaamse of andere overname van DigiD is verboden op basis van de Wet Ongewenste Zeggenschap Telecommunicatie
27-05-2026 08:14
Tweehonderdduizend mensen en entiteiten waaronder de Stichting The Firewall ondertekenden succesvol een snel opgezette petitie. HET KAN WEL !!
Tja..... niemand wil vanuit Den Haag de geschiedenisboeken in als poltiek-verantwoordelijke voor de mogelijke chantage vanuit het buitenland .
Nederland is - wat dit punt betreft - nog net op tijd wakker geworden!
Nu nog even helemaal wakker worden !