Dossier Vuurwerkramp // (21) Op zoek naar 'Walter De Bock'​

26-11-2018 16:21

Gezocht: Een journalist met instinct

Het materiaal dat ik in 1998 in bezit had was kinderspel in vergelijking met wat ik nu heb gevonden bij de Vuurwerkramp. Om bovengenoemde en andere redenen wil de Nederlandse pers er echter nog niet aan en kijkt de kat uit de boom. Immers mocht de Kamercommissie Justitie en Veiligheid op 6 december a.s. wél brood zien in mijn dossier, dan is het afbreukrisico weg.

 

Daarom ben ik op zoek naar de nieuwe Walter. Wie staat er op? Wie heeft nog het instinct om deze uitdaging aan te gaan? Het moet toch niet meer nodig zijn dat ik de overheid zelf ga confronteren vanaf de barricade? Bijvoorbeeld het Openbaar Ministerie, de rijksrecherche, het NFI, TNO en oud-ministers in het openbaar ter verantwoording gaan roepen, zodat zij zich genoodzaakt voelen om door het OM strafvervolging in te laten stellen naar mijn zogeheten lasterlijke aantijgingen?

 

Bron: PvB 

https://www.linkedin.com/pulse/op-zoek-naar-walter-de-bock-paul-van-buitenen/?published=t

 

Bron: RB 

https://twitter.com/i/web/status/1067020311005196288

 

 

=================================

EMLS

Utrecht / Haaksbergen, 26 november 2018